8.3.11

Mindre syg

Tror slet ikke, at man kan have en dårlig tirsdag med vejr som i dag, også selvom man er syg. Har ryddet op, lyttet til Jeff Buckley, Dan Turèll og Jason Mraz, drukket mindst en milliard kopper the, spist avocado, fortsat Stephen King-lektien og påbegyndt Hermann Hesse-læsning, gået med min hund, set Aaron Hartlines (Pixar) DailyPostIts, ligget inde og siddet ude, læst postsecrets.com, kogt ris, budt min lillesøster hjem fra ferie, og nået målet: at blive rask.
Sygedage kan være bedre end gode, men nu glæder jeg mig også til at komme ud og opleve noget i morgen. Der er musikcafé på Gefion, hvor Anders L.A. kommer til at optræde, og hvis vejret bliver bare lidt à la hvordan det har været i dag, vil jeg droppe vinterjakken. Man har vel lov at håbe...




 Himlen er forresten stjerneklar i aften. Kan ikke andet end at ånde lettet op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar